Cíl:
Tvrdím, že nevědomky „vyrábíme“ z inteligentních dětí čtyřkaře. Není to chyba vás, učitelů. Je to nový poznatek, který má silný empirický základ. Tzv. čtyřkař nerozumí informacím, pojmům a číslům, které nejsou v jeho mysli spojené s emocemi, tělesnými prožitky a pohybem.
ČISTĚ LOGICKÉ VZORCE A POSTUPY NÁM ČTYŘKAŘŮM NEDÁVAJÍ SMYSL
Věřím, že bude podstatně méně trojkařů a čtyřkařů, jestliže vám učitelům my „slabší“ studenti odhalíme náš „nelogický“ svět.
V průběhu workshopu z vás učitelů udělám „mentální čtyřkaře“. Jestliže se mi to podaří, tak vy dokážete ze čtyřkařů mnohem snadněji udělat jedničkáře nebo dvojkaře.
Obsah:
- Úvod - I čtyřkaři jsou inteligentní.
- Aktivity - Sčítání, odčítání, násobení a dělení.
Metody:
- Japonská - soroban (matematika prstů)
- Védská - netradiční vzorce
- Vizuální - číselné mandaly
- Motorická - spojení čísel a pohybu
- Mentální - násobeni dvou až tří ciferných čísel z hlavy
- Magická - kouzla a triky s čísly
Kontaktujte:
- Mgr. Kalman Horvát
- Tel: 774 642 681
- Email: kalmanhorvat@icloud.com